2014 m. kovo 21 d., penktadienis

Po nosies pertvaros operacijos pacientas pasijuto geriau

Nosies pertvaros operacija
Nosies pertvaros operacija
Neseniai po nosies pertvaros operacijos iš ligoninės grįžusi  Giedrė sako, kad jai ši procedūra iš tiesų suteikė labai daug vilčių. Moteris tikisi, kad nuo šiol nebeteks patirti tų sunkumų, kurie būdavo anksčiau.

Problema buvo, tik neįvardinta
Giedrė sako, kad niekada net neįtarė, jog jai reikės kažkokios nosies pertvaros operacijos. Su kvėpavimo sistema ir nosies reikalais visada buvo šiek tiek įvairių nemalonių pojūčių, tačiau moteris niekada neįtarė, kas čia yra viso to kaltininkas. „Visada taip buvo, kad turėjau kažkokį sunkesnį kvėpavimą, bet nemaniau, kad tai apskritai didelis dalykas. Žodžiu, viskas prasidėjo turbūt vaikystėje. Pirmaisiais metais tos nosies pertvaros operacijos man gal net nebūtų reikėję. Bet taip nutiko, kad kartą, smagiai sau žaidžiant kieme su vaikais, gavau iš bumerango į nosį. Smūgis buvo stiprokas, pasipylė kraujas, grįžau namo žliumbdama. Bet, žinote, tai buvo laikai, kai bent du kartus į savaitę grįždavau kruvina – tai važiuojant dviračiu kritau ir dantis išsimušiau, kai iš medžio iškritau, tai nusibrozdinau visus kelius, tai rankas susipjausčiau su stiklais, tai ant grėblio užlipau. O iš nosies kraujas apskritai bėgdavo labai dažnai. Tai niekas tada net nepagalvojo, niekam į galvą nešovė mintis, kad kažkas ten nosies viduje po to smūgio stipraus atsitiko, ir kad reikalinga nosies pertvaros operacija, kaina iš vis net neprieitas klausimas buvo. Tiesiog užsidėjau ledo, man dar paskaudėjo kokį pusdienį, ir paskui toliau žaidžiau su vaikais. Bet visgi tada turbūt buvo didokas sutrenkimas ir pertvara pasislinko“.

Prasidėjo sinusitas
Giedrė sako, kad kvėpuoti visada būdavo sunku, o galutinį tašką pridėjo sinusitas, po kurio, viską išsiaiškinus, ir teko domėtis nosies pertvaros operacijos kainos reikalais. „Kiek save prisimenu, matau save miegančią kiek kitaip, nei visi žmonės. Dažnai atsigulu užmesdama ranką sau ant veido ir taip tarsi patempdama pusę veido į vieną pusę. Arba guliu ant pilvo taip, kad pagalvė patemptų man nosį. Atrodo, kad papildomos pastangos padidina angą, pro kurią įeina oras, ir naktį galiu normaliai kvėpuoti. Niekada nesusimąsčiau, kad tokie veiksniai išduoda tai, jog man derėtų pasidomėti nosies plastine operacija Vilniuje.
Vieną dieną mane užpuolė baisi sloga, ji truko mėnesį, paskui viskas komplikavosi, prasidėjo bjaurus ir sunkus sinusitas. Tada supratau, kad nieko gero nebus. Supratau, kad jau tikrai turiu nešti savo šnipą į polikliniką ir parodyti gydytojui. Man iškart paaiškino, kad nosies pertvaros operacijos trukme yra neilga, tik gijimas ilgesnis. Aš nesupratau, apie ką čia kalba, juk atėjau dėl sinusito. Dėl sinusito mes jums skirsime antibiotikus, o dabar rašykitės dėl operacijos – štai taip griežtai man pasakė chirurgas ir aš sutikau“, - pasakoja mergina, kuriai dabar jau vyksta puikus gijimas po nosies pertvaros operacijos.

Operacija

Mergina sako, kad viskas pavyko gerai: „Labiausiai bijojau kad nebūtų kokios nors nosies pertvarkos operacijos komplikacijos. Bet viskas praėjo sklandžiai, gerai. Ir po kelių savaičių aš jau jaučiu, kad mano nosis iš tiesų pasikeitė. Išoriškai ji atrodo lygiai taip pat, kaip ir turi atrodyti, kaip atrodė prieš tai. Tačiau viduje tikrai yra kažkokie pokyčiai. Nors man ten viskas dar tebegyja, tačiau aš kasdien jaučiu, kaip atsistato viskas į vietas, o ta pusė, kur skylutė buvo visai maža, atsiveria kaip nauja mano nosis, su didele skyle, pro kurią aš visada galėsiu patogiai kvėpuoti“, - sako Giedrė.